perjantai 23. joulukuuta 2016

HUOMENNA JOULUAATTO!

Iltaa! Huomenna on jouluaatto eikä kyllä yhtään tunnu siltä. Rakastan joulua, mutta en oo tänä vuonna kerennyt yhtään fiilistelemään sitä samalla tavalla kuin yleensä. Jotenkin on ollut niin paljon töitä ja koulua sekä henkilökohtaisia asioita mielen päällä ettei vaan yksinkertaisesti ole ollut aikaa. Mun mielestä  nimittäin se fiilistely on melkein just yks paras kohta joulusta. Rakastan kun kaikkialla on niin kivan näköistä ja paljon kauniita valoja. Jouluaattokin on ihana, mutta ei sitä tietenkään voi verrata lapsuuden jouluihin ja siihen kun uskoi joulupukkiin. ❤️ Lapsena inhosin sitä odottamista! :D Olisin halunnut joulun heti.



Mä oikeestaan oon vasta nyt loman alettua kerennyt ajattelemaan kunnolla joulua. Käytiin toissapäivänä äitin, siskon ja kummin kanssa Tuomaan joulumarkkinoilla ja samalla muutenkin vähän fiilisteliin jouluvaloja sun muita joulujuttuja. Sitten eilen äitin  kanssa juotiin glögiä ja laitettiin joulukuusi. Nyt oon isillä ja täälläkin on tosi kiva joulukuusi ja muutenkin laitettu jouluiseksi. Söin jo kinkkua ja oli tarkoitus mennä syömään tänään jouluruoka johonkin, mutta mentiinkin kiinalaiseen. 😄 Hups!




Silti ei vaan ihan tunnu, että ollaan noin lähellä joulua. Toisaaltaan en tiedä tarvitseeko sen edes tuntua.. Ollaan menossa huomennna käymään sukulaisilla ja kaikkia muita perus joulujuttuja. Voisin yrittää katsoa illalla jonkun jouluelokuvan alusta loppuun, jos jaksan keskittyä. Katsoin tänään Yksin Kotona ja mulle tuli sellainen fiilis, että haluisin viettää jonkun joulun esim. Jenkeissä tai jossain muualla sellaisessa paikassa jossa vietetään kunnolla joulua ja on oikein paljon valoja. Suomalaiset ovat välillä vähän vaatimattomia tässäkin asiassa.  Huolimatta siitä, että Suomen joulu on myös ihana.


Yllä oleva kuva taitaa olla viime jouluaaltolta vai sitä edelliseltä.. Onko teille tullut jo kunnon joulufiilis? Vietättekö joulun Suomessa vai ulkomaillla? Ja mitä olette toivoneet lahjaksi? Jos mä saisin päättää ihan mitä vaan tänä vuonna, niin se liittyisi ihan johonkin muihin asioihin kun materiaaliin. <3 Mutta tiedän, että olen saamassa myös ihan kivoja materiaalijuttuja ja ehkä vielä jotain yllätyksiä! :)

Ihanaa joulua kaikille! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti