tiistai 27. joulukuuta 2016

KÄMPPII JA FERRAREITA

Joulu meni niin nopeasti loppujen lopuksi! Jollain tavalla vähän haikea olo, mutta on myös mukava palata pikkuhiljaa arjen kimppuun. Huomenna mulla on vielä vapaa ja saan nukkua niin pitkää kun haluan! 😍 Olin tänään vähän väsynyt, koska jouduin heräämään niin aikaisin. Tänään tosiaan tulin porukoilta pois ja isi toi mut. Samalla nimittäin tuli mukana tosi paljon uusia ihania juttuja kämppään, joita sain joululahjaksi! Nyt täällä on ihana tunnelma ja voisin vaan olla koko ajan täällä. Esittelen teille vähän myöhemmin, koska mulla on vielä pienesti järjestelyt kesken.



Huolimatta siitä, että olin super väsynyt, niin käytiin drinksuilla Kämpin baarissa. Mun drinksu oli kyllä coca cola zero, koska menin sen jälkeen salille. Tykkään hirmusesti tuosta Kämpistä. Se on viihtyisä ja sopivan kodikas ja hyvä palvelu. Täytyy mennä pian uudestaan taas!



Sitten vielä eksyin vahingossa Ferrarin rattiin... En kyllä ajanut! Joskus sitten mulla on itselläni ehkä tuollainen. Tykkään kyllä myös Lamborghinista.


Yritän huomenna palata teille paremmilla postauksilla! Oon menossa sillon aleshoppailee, mutta mulla on muitakin juttuja ainakin tällä hetkellä mielessä. :) PUSI!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti