tiistai 20. joulukuuta 2016

LOMA TARPEESEEN!

Moi kaikki!! Mulla on kyllä tänään ollut niin hassu päivä, että ei mitään rajaa! Heräsin aamulla vähän myöhempää mitä olin laitttanut kellon soimaan. Mun oli lähdettävä aamulla ostamaan mun uuteen Iphoneen kuoret ja suojalasin keskustasta. Ajattelin myös samalla käydä kysymässä siitä mun netistä kun se ei toimi. Mulla oli visio päässä ostaa H&M:ltä marmorikuoret, koska olin nähnyt niitä siellä edellisenä päivänä. Menin sitten sinne H&M:lle ja huomasin, että ne ei ollutkaan Iphone 6:seen vaan Samsung 6s! Sitten yksinkertaisesti täytyi ostaa toiset. Päädyin sellaisiin ihan söpöihin vähän kimaltaviin pinkkeihin, jotka sopii aika hyvin mun ruusukultaisen puhelimen kanssa yhteen... Sitten kun menin siihen kassalle,  niin joku mummo ohitti mut vaan siinä! Meinasin ensiksi sanoa siitä, mutta kelasin, että pitää ajatella joulumielellä. Mulla nimittäin oli muutenkin vähän kiire, koska mun piti keretä käydä treenillä ennen töitä joka alkoi yhdeltä. Juoksin sitten ostamaan vielä Forumin alakerrasta sellaisen panssarilasin tuohon ja sitten menin kaupan kautta bussiin. Siinä kaupassa muistin, että olin unohtanut ottaa mun treenisuunnitelman mukaan enkä muistanut sitä ulkoa. Sitten sain päähän ostaa jonkun "Din träningsbibel" -lehden, josta ei kyllä ollut sitten mitään hyötyä salille! Siinä oli koko lehti täynnä jotain sellaisia liikkeitä mitä voi tehdä kotona ja ilman painoja.... Oli aika hölmö ostos, mutta ehkä se tulee nyt lomalla tarpeeseen kun ei pääse välttämättä niin paljon salille. Ihan hyvät olkapäätreenit kyllä sain tehtyä. Tosin liikkeet piti tehdä vähän kiiremmällä kuin normaalisti. Onneksi kuitenkin olkapäät on yksi mun lemppariliikkeistä! 

Sitten alkoi työt ja tuntui, että ne kesti ikuisuuden. Yleensä mulla ei oo tommoista tunnetta, mutta tänään oli. Älysin myös, että olin unohtanut kokonaan mennä sinne Elisalle kysymään siitä mun netistä... Sitten vielä töissä kuulin, että kaikki on kipeänä. Kaikkeja tauteja on niin paljon liikkeellä! Mullekin tietysti tuli heti paha olo ja maha kipeäksi. En tiedä oliko se sitten kuviteltua vai oikeaa. Nyt on vähän helpottanut ehkä, jos en ajattele asiaa niin paljon. Mulle tuli nimittäin ihan sika iso ärsytys keskellä päivää vielä yhden henkilökohtaisen jutun takia! Ei voi muuta sanoa kun, että on kyllä niin ihme tyyppejä olemassa, että en ymmärrä! Tuntui, että en selviä hengissä koko päivästä!


Mutta nyt vihdoinkin sain työt loppumaan ja mulla alkoi loma!!! En voisi olla enemmän innoissani! Ja oon niin loman tarpeessa, varsinkin tämän päivän jälkeen! Lähden muutenkin pois kokonaan stadista, niin on ehkä helpompi unohtaa arki täällä. Ihanaa! <3 Tänään taisi alkaa myös aika monella muulla myös loma. Hyvää lomaa siis kaikille teille! <3



ps. Sain selvitettyä mun kuvansiirto-ongelman, vaikka tuntui, että hermot meni. Onneksi oon oppinut nykyään taistelemaan vähän enemmän tämän tietotekniikan kanssa. 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti