sunnuntai 25. joulukuuta 2016

RAUHALLINEN MIELI

Vaikka mä en ihan hirmuisesti kerennyt fiilistemään joulua etukäteen, niin mun mielestä mulla on kyllä ollut tosi kiva ja rauhoittava joulu. En oo oikeestaan tehnyt mitään erityistä. Oon käynyt sukulaisilla, syönyt parit ähkyt ja katsonut varmaan melkein koko tuotantokauden Solsidania ja samalla syönyt tillisipsejä. Sitten tietysti eilen paketteja avatessa täytyi katsoa samalla Samu Sirkan joulutervehdystä, josta mun lemppari on Tiku&Taku. Ensijouluksi täytyy hommata Tiku&Taku joulukoriste kuuseen. Ne on kyllä ihan mun lempparihahmoja muutenkin Disneyltä. ❤️ Mulla oli pienenä sellaiset pikku-ukot, joilla leikin aina nukkekodissa. Se oli niin kivaa! Sitten otin yhden glögiskumppalasin eilen äidillä tervetuliaismaljaksi, mutta en muuta. Mun mielestä jouluun ei oikein kuulu alkoholi. Ymmärrän, että ihmiset tykkää ottaa vaikka punkkua ruokajuomaksi, mutta mä oon juonut senkin edestä Julmustia.

Joskus on kyllä ihan hyvä vaan olla ja chillata. Mulla oli nimittäin lomalle lähtiessäni ihan sikana kaikkia juttuja päässä. Ja oikeestaan koko syksy on ollut välillä vähän sellaista sotkua. Kun tulin tänne porukoille, niin mulla oli vielä kaikki arjen ajatukset ja muut sopat mielessä. En olisi ikinä uskonut, mutta jotenkin mun mieli selkeytyi tosi paljon tässä jouluna. Oon unohtanut turhat stressit ja muutenkin ajatettelen tietyistä henkilökohtaisista asioista ihan toisenlailla. Oon löytänyt uusia näkökulmia asioille. Tästä on tosi hyvä lähteä valmistautumaan uudelle vuodelle. Toivottavasti vaan tässä viimeisellä viikolla ei tule mitään hirmuista draamaa kun palaan Helsinkiin. Nyt nimittäin tuntuu, että pää on ihan siivottu ja uudet kujeet saa odottaa. Ensivuonna aion kuunnella omaa ääntä ja tehdä juttuja sen perusteella. En halua negatiivisuutta mun elämään enkä aio ottaa niitä ihmisiä mukaan, jotka ovat aiheuttaneet mulle toistuvasti pahaa mieltä. Haluan olla niiden ihmisten seurassa, joiden kanssa olen onnellinen ja saan nauraa. Aion keskittyä kaikkeen positiivisiin ja kivoihin juttuihin. Lisäksi haluan tavata kiiinnostavia ihmisiä ja ottaa vastaan uusia tuulia. Tällä hetkellä mulla on tosi hyvä asenne tästä kaikesta ja toivottavasti se nyt kestää!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti