maanantai 19. joulukuuta 2016

UUSI PUHELIN!

Moi! Ja superkivaa viikkoa teille! Uskon, että tästä viikosta oikeasti tulee hyvä, koska tällä viikolla on myös joulu! :) Joulu on ehdottomasti yksi mun lempivuodenajoista ja se on kiva piristys keskellä tummaa talvea. Harmi vaan, että en oo kerennyt fiilistelemään tätä joulua niin paljon, koska on ollut niin paljon töitä ja koulua sekä harjoittelua. Nyt kuitenkin enää huominen päivä töitä ja koulua ja sen jälkeen pääsen lomalle! Kuinka ihanaa. <3 Ja vielä palkallista lomaa. Kävin tänään ostamassa aamupäivällä viimeiset joululahjat ja samalla myös ostin lahjan itselleni! Mun Honor 6 -luuri on alkanut toimimaan vähän huonosti viime aikoina. Esimerkiksi kamera on jotenkin sumentunut. Se on ollut nyt mulla noin kaksi vuotta, joten se taitaa olla aikalailla puhelimen ikä nykyään. Se myyjä oikein sanoi siellä liikkeessä, että ne puhelimet on tehnyt niin, että ne alkaa huononemaan väkisin kahden vuoden päästä, että ihmisten pitää ostaa uusi... Menin kuitenkin tänään Giganttiin ja mukaan lähti Iphone 6S ruusukullalla. <3 Oon niin tyytyväinen mun ostokseen ja tän syksyn tapahtumien perusteella oon enemmän kuin ansainnut sen. Käyn ostamassa tuohon vielä jotkut kivat kuoret ja suojan. Olisi hirveää, jos se nyt hajoaisi samantien. Ihana piristys päivään ja samalla pystyy vähän karsimaan turhia ihmisiä yhteistiedoista. Puhelin on aina jollain tavalla sellaisen uuden ajan jakson alku. Ainakin niin haluan ajatella. :) Mulla on nyt ihan sikana kivoja juttuja päässä. Pusi ja kuulemiin! <3


Mikä puhelin teillä on tai mikä teidän mielestä on paras? Aika monella myös varmasti on sama puhelin. Mitä olette tykännyt? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti