lauantai 31. joulukuuta 2016

VUOSI 2016

Vuosi alkaa olla pulkassa eikä mun koneen netti toimi vieläkään! Tää vuosi on kuitenkin sisältänyt kaikkia mahdollisia tunteita. Oon itkenyt ja nauranut, ihastunut ja vihastunut ja kokenut vaikka mitä. Oon tavannut ihania uusia ihmisiä ja löytänyt tosi tärkeitä ihmisiä mun elämään, joita ei ollut vuosi sitten. Aina ei ole ollut helppoa, mutta en vaihtaisi mitään pois. Oon oppinut paljon uusia asioita ja kehittämyt taas kerran itseäni ihmisenä. Tosi paljon on kuitenkin sattunut ja tapahtunut kaikenlaista!


Päällimmäisenä on jäänyt mieleen, että viime vuonna tähän aikaan asuin vielä Eirassa. Uudenvuoden vaihteen vietin kuumeessa ja söin sipsejä. Kerkesin kuitenkin muuttamaan tänä vuonna kaksi kertaa ja muutin ekaa kertaa elämässä ihan omaan yksiöön. Eirassa oli kimppakämppä. Ensimmäisen kerran muutin maaliskuussa Ullanlinnaa ja syksyllä tähän Töölöön. Mulla oli kamala kämppäkriisi kun sain tietää ,että mua oli kusetettu vuokrasopparissa. Mulle annettiin kuukausi aikaa etsiä uusi kämppä jonkun tyhmän remontin takia. Ajattelin, että en ikinä löydä hyvää siinä ajassa, mutta löysin paremman. Nyt oon kerennyt asuu tässä varmaan joku kolme tai neljä kuukautta. En vaihtaisi mistään hinnasta enää siihen Ullanlinan kopperoon, vaikka alue onkin ihanaa. Kolmessa eri kömpässä oon kuitenkin kerennyt asua tänä vuonna!


Mun keväällä ei tainnut muistaakseni tapahtua mitään muuta kovin suurta muuttoa lukuun ottaen. Suoraan sanoen en ihan hirveästi muista enää keväästä mitään kun siitä on kuitenkin jo aika pitkä aika. Kävin kuitenkin aika paljon ulkona vielä silloin ja samalla myös tietysti salilla. En oikein muista millaisia mun ulkonakäymiset edes oli, mutta aika paljon löytyi siihen viittaavia kuvia tietsikalta.. Kuvista huomasin myös, että lihoin kesällä vähän, mutta onneksi nyt olen taas paremmassa kunnossa. Voisin melkein sanoa, että kesä oli massakausi! :D  Oon nimittäin  nyt on alkanut tosi hyvin huomaamaan tulokset treenin suhteen ihan eri leveleillä ja oon tosi tyytyväinen siihen. Kokoajan oon kehittynyt, mutta nyt pikkuhiljaa voi nostaa leveliä uusia tavoitteita kohti. Ehkä tästä pääsette lukemaan ensivuonna sitten enemmän täällä kun haluan panostaa siihen blogissa.





Kesällä mulla oli myös loma ja se oli ihana! Otin myös aika paljon aurinkoa ja olin ihanan ruskea. Kävin aina Eirassa ja raksamiehet kuolasovat mua katolta. Mulla oli aika kivat biksut. Muuten kesä meni aika paljon myös töissä. Vietin juhannuksenkin Espoossa kun en kauemmaksi kerennyt lähteä. Kuitenkin oli ihan kivaa!



Sitten syksyllä mulla alkoi koulu! Aloin opiskelemaan kosmetologiksi. Tällä hetkellä oon tyytyväinen mun valintaan, vaikka opiskelupaikka tulikin aika yllättäen. En edes käynyt missään pääsykokeissa. Koulu kuitenkin toi uutta sisältöä ja samalla uusia ihmisiä elämään. Se on myös antanut suuntaa mun elämälle ja tulevaisuuden suunnitelmille.



Loppuvuodesta voisi sanoa, että se oli välillä henkisesti aika tapahtumarikas. Olin tosi paljon töissä, koulussa ja harjoittelussa. Yhdessä vaihteessa alkoi jo tuntumaan, että mihin oon menossa, mutta sitten alkoi loma ja nyt mulla on aika varma fiilis! Mulla oli ihana joulu ja toivottavasti yhtä tänään yhtä ihana uusivuosi. Jätän iloisena 2016 vuoden taakse. Siihen on mahtunut kaikenlaista, mutta nyt on hyvä aika sanoa heippa. Oon super innoissani tulevasta vuodesta 2017 ja haluan uskoa, että silloin tapahtuu paljon hyviä asioita. Vaatimattomasti toivon onnellisuutta, terveyttä ja rakkautta. Oon huomannut tänä vuonna kuinka tärkeä merkitys niillä on elämässä. On mulla muitakin suunnitelmia ensivuodelle, mutta niistä vähän myöhemmin lisää. Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta mulla on hyvä fiilis uudesta vuodesta. Tähän vuoteen verrattuna, toivoisin kuitenkin, että mulla olisi enemmän aikaa matkustella. Ja olisipa ihanaa, jos löytäisin myös matkakumppanin siihen! Ikinä ei voi kuitenkaan tietää mitä tapahtuu ja täytyy mennä päivä kerrallaan. Kaikki kuitenkin varmasti menee niinkun niiden pitää. HYVÄÄ UUTTAVUOTTA KAMUT!! 👱🏼‍♀️🍾😎🍭💞

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti