perjantai 6. tammikuuta 2017

FLUNSSASSA

Moiii ja hyvää loppiaista!! Toivottavasti teillä on lähtenyt hyvin käyntiin alkuvuosi. Mulla on ihan jees, mutta en oo vieläkään saanut tuota tietsikan nettiä kuntoon. Siirryn johonkin kivikaudelle, niin ei ole tuollaisia ongelmia. Mulla on ollut kamalasti tekemistä ja en oo jotenkaan vaan saanut aikaiseksi viedä tuota konetta liikkeeseen. Kävin jo tänään kattomassa Stockalla uusia koneitakin. Haluisin jonkun siistin pienen, jota voi kantaa mukana helposti. Ehkä Applelta sellainen pieni kannettava. Sitten myöhemmin voisin ostaa kunnon jytyn, jolla voi pelata. Tiesittekö, että tykkään tietsikkapeleistä? Joskus on virkistävää vähän irtautua todellisuudesta. Tosin mulla menee helposti hartiat jumiin.

Todellisuudessa mulla ei oo edes ihan hirmusesti kirjoitettavaa. Tulin nimittäin kipeeksi ja nyt oon joutunut ottamaan vähän rauhallisemmin. En ole päässyt salille pariin päivään enkä oikein muutenkaan halua rasittaa itseäni. Mulla ei oo kuumetta, mutta nuha ja yskä. En tiedä johtuuko se noista jättipakkasista vai mistä. Aina kroppa ei kerkeä mukautua fyysisesti niin nopeasti tuommoseen muutokseen ilmastossa.  Noi pakkaset ei oo ihan mua varten. Tekisi mieli muutenkin olla vaan sisällä. Tänään kävin päivällä pyörähtämässä keskustassa ja sitten oon siivoillut kotona ja pessyt pyykkiä. O ollut kyllä ihan kiva ja chilli päivä flunssasta huolimatta.


Yritän ryhdistäytyä ja saada sen netin kuntoon, niin se näkyy iloisemmin täälläkin. PUSIII! ❤

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti