sunnuntai 8. tammikuuta 2017

HUOMENNA KOULUUN...

Mua puoliks itkettää lähteä huomenna kouluun! Oon huomannut, että oon jotenkin voinut paljon paremmin tässä "lomalla" kun oon tehnyt pelkkää työtä. Oon saanut nukkua pitkään, treenata just oikeeseen aikaan ja aivot on muutenkin toiminut hyvin. Nyt huomenna taas pitää herätä oikein aikaisin enkä edes tiedä miten saan itseni revittyä ylös. Ja vaikka herääminen tuntuu hirveältä, niin kaikista hirveimmältä tuntuu se, että ei jaksa koko päivänä kunnolla jos on saanut nukkua huonot yöunet tai ne on jäänyt kesken. Mulla on esimerkiksi huomennakin töitä heti koulun perään. Ja haluun käydä myös jossain välissä salilla ja vetää hyvän treenin enkä puolitehoisena. Sanon ihan suoraan, että vaikka mua kiinnostaa tuo ala, niin käyn tuota koulua vähän vasemmalla kädellä. Siinä on paljon hyviäkin puolia, mutta mua lähinnä kiinnostaa soveltaa sitä vähän muihin juttuihin. En ehkä halua olla missään kauneushoitolassa töissä loppuelämääni. Sitä paitsi mua ihan vähän ällöttää koskea sellaisiin ällöihin tai epäsiisteihin ihmisiin. Kaikista ällöintä on se, että joudun varmaan alkaa tekemään jalkahoitoa. Musta on ällöä koskea toisen jalkoihin, jos ne on vielä epäsiistit. Sitten pitää hymyillä siinä asiakaspalveluhenkisesti vaikka tekisi mieli oksentaa. Meillä alkaa nyt myös vartalohoito ja se on sellainen asia joka kiinnostaa. Haluun soveltaa sitä ja käydä ehkä myöhemmin myös urheiluhierojan. Kasvohoito on myös jollain tavalla kiinnostava, mutta sekin voi olla välillä vähän ällöttävää. Ällöä jos jollain vaikka alkaa vuotamaan räkä. Sitten tykkään tehdä kynsiä ja ripsiä ja niihin haluan panostaa. Tosi paljon on siis asioita joita haluan oppia, mutta haluan ehdottomasti pitää myös omasta jaksamisesta huolta! Kuulostan tyhmältä, mutta oon joskus lähtenyt koulusta vähän aikasempaa pois, että pääsen treenaamaan. Haluun kuitenkin sanoa, että vaikka treenaaminen on mulle "rentoutumista", nii on mulla siihenkin liittyen tavoitteet ja se on yksi asia jota haluan myös soveltaa. Ihan samalla tavalla kun tuo koulu. Kyseessä ei kuitenkaan ole yhtään sen kummempi asia kun joku ammattikoulu. Ihan suoraan sanoen, en tiedä, tuoko tuo koulu mulle sellaista haastetta mitä haluan. Lukion jälkeen olin ihan varma, että lähden yliopistoon ja ihan varmasti sieltä otankin vielä jossain vaihteessa jotain kursseja ainakin. Oon tänään vähän höpötystuulella, mutta mut kuitenkin täytyy yrittää saada unta. PUSII!!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti