sunnuntai 1. tammikuuta 2017

HUOMENTA 2017!

Huhhuh! Jopas oli uusivuosi! En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa, mutta ehkä parempi nauraa. Mulla oli eilen pienet illanistujaiset kotona ja juotiin vähän skumppaa ja syötiin pitsaa. Sitten myös ammuttiin raketteja. Klo 00:00 avattiin shamppanja pullo ja katsottiin samalla Töölön ilotulitukset. En kuitenkaan lähtenyt mihinkään jatkamaan, koska sänky houkutteli jo enemmän. Tiesin myös, että kaupungissa olisi ihan sikana porukkaa eikä oikein edes mitään paikkaa mihin mennä. Tällä hetkellä ainoa clubi josta tykkään stadissa, on Teatteri. Sitten on erikseen myös kaikki istumapaikat ja karaoke mestat, mutta nekin oli eilen salee ihan täynnä. Ei vaan houkutellut yhtään. Baarit ei kyllä enää oo mun juttu. Tykkään mielummin tehdä kaikkea muuta jännää ja niitä odotankin tältä vuodelta.


Mun mielestä uusi vuosi kuulostaa aina fressiltä startilta.. Kuitenkin oikeasti fressin startin voi aloittaa ihan milloin vaan haluaa. Loppujen lopuksi uusi vuosi ei oo niin kummoinen, mutta oon silti ihan sika innoissani. Jotenkin varsinkin tuo 2016 syksy oli välillä vähän raskas mulle. Tapahtui niin paljon kaikkea juttuja ihmissuhteissa ja muualla. että en oikein tiennyt, missä menen. Nyt kuitenkin oon jotenkin tosi iloinen ja samalla uusivuosikin kuulostaa lupaavalta. Aion panostaa kaikkiin mulle tärkeisiin juttuihin. Haluan voida hyvin, ulkoa ja sisältä. Haluun olla sellaisten ihmisten kanssa, jotka antaa mulle positiivista energiaa. Haluun treenata kunnolla ja tehdä paljon kivoja juttuja. Haluun keskittyä töihin ja kouluun.. Samalla haluun kuitenkin, että mulla on aikaa mulle tärkeille ihmisille.. Haluun myös tutustua uusiin kiinnostaviin. Haluaisin alkaa suunnittelemaan jotain reissua. Matkustaminen on mulle ihan sika tärkeä juttu enkä viime vuonna päässyt käymäään missään. Mulla on ihan sikana mielessä kaikkia kivaa mitä haluan tehdä! Yksi juttu on myös se, että en halua suunnitella liikaa. Oon kuitenkin koulussa tän vuoden ja mulla on työ. Haluun mennä minne nenä näyttää fiiliksen pohjalta. Haluun kuunnella mun sydäintä, koska se yleensä aina vie oikeeseen. Ka nyt mulla on hyvä fiilis kaikesta! 👱🏼‍♀️💗👑


Miten teidän uusivuosi meni? Teittekö mitään uudenvuoden lupauksia? 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti