keskiviikko 11. tammikuuta 2017

HUOMENTA!

Huomenta! Musta tuntuu, että tänään en jaksa nousta millään tästä sängystä ylös. Toisaaltaan tämä on kyllä myös tosi kiva loikoilla tässä ilman mitään kiirettä. Söin tuossa aamupalan ja tulin takaisin makoilemaan tähän. Katson toisella silmällä Remppa vai Muutto. Oon ihan rakastunut kaikkiin sisustukseen tai taloihin liittyviin ohjelmiin. Mulla on tänään vasta illalla töitä ja sitä ennen käyn treenaamassa. Eilen mulla oli aika kiire päivä töissä.  Tuntui, että ihmisillä oli hirmuisesti asiaa ja kaikkea mitä piti tehdä. Tammikuu on aina salilla aika kova kuukausi. Kaikki on tehnyt uudenvuoden lupaukset ja haluaa olla kesään mennessä rantsukunnossa. Onneksi itselle treenaus on jäänyt elämäntavaksi, joten ei tarvinnut tehdä varsinaisia lupauksia siihen liittyen. :)



Oon ihan rakastunut kaikkiin vitamiini ja bcaa-juomiin. En enää edes juo hirmuisesti energiajuomia (onneksi), koska tykkään juoda kaikkia noita. Ei nekään ehkä ole kovin paljoa terveellisempiä, mutta  ainakin hyvän makuisia! Nytkin kelasin aloittaa mun aamun tuollaisella Celsius colalla. Nam! Miten teidän aamu on alkanut? ❤️


Manskukin näyttää vielä aina tyhjältä. Mistäköhän kaikki ihmiset on.. PUSI ja kuulemiin! 😘



2 kommenttia:

  1. Ooh pakko kokeilla tota juomaa! Ja hei muuten, taidatkin olla melkein mun naapuri ;)

    ❀ Cinderella Days ❀

    VastaaPoista
  2. Okei!! Mä oon kyllä viihtynyt tossa, koska siitä on sopiva matka kaikkiin paikkoihin, joissa käyn! :) ja kokeile ihmeessä! :p

    VastaaPoista