tiistai 10. tammikuuta 2017

IHANA AAMU!

Huomenta ihanat! Nukuin jonkun 12h ja oon nyt jotenkin tosi hyvällä tuulella. Näin kyllä jotain tosi outoa unta ja heräsin siihen kun olin mennyt peiton alle piiloon! En oo tänään koulussa, mutta mulla on illalla töitä. Tykkään mun työstä. Musta on kiva tavata ihmisiä ja jutella niille. Tänään mulla ei ole edes kovin pitkä päivä ja vuoro alkaa vatsa klo 16:30. Mulla on siis vähän aikaa tehdä tässä päivällä muita juttuja. Oon nyt vaan chillailut kotona ilman stressiä ja kiirettä. Join kaksi kuppia aamukahvia ja söin vähän suklaata aamupalaksi. ;) Kelasin seuraavaksi lähteä käymään keskustassa katsomassa vähän uusi treenivaatteita. Musta tuntuu, että mulla on niitä hirmuisesti, mutta inhoan, jos ne kulahtaa. Sitten kelasin mennä treenaamaan ennen töitä olkapäitä. Sain muuten myös tietää, että mulla on vasta seuraavan kerran koulua ensi maanantaina... Tässä siis tulee aika monta nukkumisaamua! Ihanaa!



Nyt kuitenkin täytyy lähteä käymään siellä keskustassa, että kerkeät. Kuulemiin! ❤️ PUSI!


Sitä ennen kuitenkin vähän ruokaa nassuun.. 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti