lauantai 21. tammikuuta 2017

MAHATAUDISSA

Huomenta ja ihanaa viikonloppua! Oon ollut vähän hiljaa täällä blogissa, mutta mulle tuli mahatauti!! Heräsin vaan toissapäivänä ja ajattelin, että ihanku mahassa olisi tuntunut vähän jännältä. Sitten kuitenkin kävin treenaamassa normaalisti ja menin töihin (jopa aikaisempaa), mutta siellä mun mahassa vaan jotenkin alkoi enemmän kiertämään. Sitten jouduin lähtemään kesken kaiken pois, koska ajattelin, että oksennan tyyliin. En kuitenkaan oksentanut vaan kerkesin mennä kotiin. Nukahdin samantien ja oon oikeesti nukkunut koko ajan tähän hetkeen asti! Eli varmaan joku 40 tuntia! :D Mun mahassa väänsi välillä sillein tosi ihhottavasti ja heräsin aina siihen. Sitten välillä täytyi juosta vessaan. Ainoa missä kävin eilen oli terveyskeskuksella ja sitten
apteekissa ja samalla kaupassa. Muuten nukuin! Sattui silmiin ja tuntui, että olin ihan kuollut! Mutta onneksi nyt tänään on jo parempi. Oon syönyt tuollaista yhtä lääkettä, niin se on vähän auttanut. Tosin tämäkin päivä varmasti menee vielä vähän lepäämisessä. Tänään voisin kuitenkin jaksaa laittaa pyykit koneeseen ja vähän siivota. Inhoon kun kaikkialle kertyy niiin helposti pölyä!


Alla on maailman epäseksikkäin kuva musta, mutta kattokaa kuinka turvonnut mun maha on! Ihanku olisin raskaana...



PUSI! Toivottavasti pääsen palaamaan pian ja tekemään jonkin kunnon postauksen! ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti