perjantai 6. tammikuuta 2017

MOTIVAATIOKUVIA

Katselin instagrammissa kaikkia motivaatio-kuvia ja oli pakko tulla kirjoittamaan lyhyt postaus vielä illan päätteeksi. Rakastan noita yli kaiken! Niitä on kiva selata, ihan sama onko surullinen vai iloinen. Nytkin eksyin ihan vahingossa instagrammia selaillessani lueskelemassa noita ja aloin ihan miettimään kunnolla. Mulla on viime aikoina ollut vähän vaikka millaista vuoristorataa, mutta olisipa kiva, jos joku ajattelisi samalla tavalla mun ja motivaatiokuvien kanssa.. Ja nyt en tarkoita ketään tyttökaveria, vaan ehkä mielumminkim jonkin näköistä elämänkumppania.  Tuntuu, että todella pieni prosentti oikeesti uskaltaa unelmoida ja ennen kaikkea toteuttaa unelmansa! Realistisesti Suomessa ei tietenkään kannusteta millään tavalla unelmien toteuttamiseen. Lyödään oikein paljon paskaa niskaa ja joutuu maksamaan pirusti, jos haluaa toteuttaa itseensä. Sitten vielä katsotaan ihan tyhmäksi. Ehkä se on yksi syy, miksi niin harva uskaltaa oikeesti uskoa siihen. On turvallisempaa tehdä jotain huonopalkkaisia työtä ja pukeutua harmaisiin vaatteisiin ja olla kaikin puolin erottumaton. Musta ois ihan sika kivaa tutustua johonkin sellaiseen tyyppiin jolla olisi samanlaisia tavoitteita mun kanssa. Tai lähinnä niin, että ne tavoitteet täydentäisivät toisiaan ja sopisi yhteen. Ei mitään typerysäijää jostain reality-showsta vaan sellainen joka oikeesti uskaltaa uskoa itseensä ja ottaa vastuun. Uskaltaa pärjätä omana itsenä ja tulla sellaisena kun on. Tietysti pitää olla myös hauska ja sopivasti höpsö. Mutta kuitenkin! Ehkä älysitte pointin. Ihastun kohta jo päässä näihin mun ajatuksiin ja mun tuleva mies näkyy siellä jonkinlaisena varjona.







Täytyy olla jalat maassa, mutta pää saa olla pilvissä! Rakastan yli kaiken inspiroivia ihmisiä ja mulle vakavimmissa ihmissuhteissa juuri inspiraatio on yksi todella tärkeä asia. Jos äijä on jo valmiiksi sen tyylinen, että makaa vaan sohvalla, niin mun on vaikea ihastua sellaiseen. Haluun ihmisen, jolla on samanlaiset unelmat kun mulla ja pystytään tekemään niistä yhdessä totta. Jos joku nauraa mun hulluille unelmille, niin kiinnostus lopahtaa täysin. Ihan sama, vaikka ne kuulostaa tyhmältä, tärkeintä on vaan se, että tulen itse onnelliseksi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti