sunnuntai 8. tammikuuta 2017

NELJÄ ASIAA JOTA ETTE TIENEET MUSTA...

Aloin katsomaan Mission Impossiblea! Tiesittekö, että tykkään toimintaelokuvista? En kyllä katso hirmu usein elokuvia, koska mulla ei oo ikinä aikaa enkä jaksa keskittyä. Mun on tosi vaikeaa istua paikallaan ja katsoa jotain pitkää leffaa. Katson mielummin jotain sarjoja. Toimintaelokuvat ei oo kuitenkaan ainoa asia, jota ei musta ehkä päälle päin uskoisi. Kelasin vähän kertoja muitakin juttuja jota ette ehkä tienneet.


Nimittäin:

1. Pidän rock-musiikista. Bon Jovi, ACDC, Kiss, Mötley Crue yms.. kuulostaa mun korvaan hyvältä. Mun musiikkimaku on tosi laaja, mutta en jaksaisi kuunnella pelkästään koko ajan aina jotain NRJ:n musiikkia. Kaikki kuulostaa sopivalla hetkellä hyvältä. ;)

2. Mulla diagnosoitiin jonkun aikaa sitten ADHD. Siitä kerroin, mutta en kertonut sitä, että mulle määrättiin myös lääkitys siihen. En oo kuitenkaan aloittanut sitä vielä, vaikka se piti aloittaa jo varmaan kuukausi sitten. Eka ajattelin, että haluan ehdottomasti kokeilla sitä, mutta nyt en olekaan ihan varma. En ikinä muista ja mulla ei oo aikaa. Kai siitä voisi olla hyötyäkin. Tosin toisilla se toimii ja toisilla ei.

3. Mulla oli viimeksi eilen treffit miehen kanssa. Oon laiskistunut ihan tosi paljon tutustumaan uusii ihmisiin ja tapaamaan niitä. Eilinenkään ei ollut sellainen kenen kanssa olisin käynyt ensitreffeillä. Musta on tullut jotenkin tosi paljon mukavuuden haluisempi ja ajattelen enemmän omaa hyvinvointia . En tiedä mistä löytäisin itselleni sopivan miehen.

4. Ahdistun melko helposti, mutta sen voi liittää ADHD:hen. Yhdessä vaihteessa vaistosin oikein kaikkia inhottavia asioita ja aloin jo pelkäämään niitä tyyliin etukäteen. Sitten myös vaadin liikoja itseltäni. Se näkyikin sitten jo ulkoapäin "täydellisessä" ulkonäössä ja todella epävarmassa käytöksessä. Nykyään olen päässyt tästä eroon. Ahdistus kuitenkin välillä tulee kun tulee paljon kaikkka inhottavia juttuja. Reagoilen kaikkeen melko helposti, iloihin ja suruihin.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti