keskiviikko 11. tammikuuta 2017

PUUROA JA BCAA-JUOMAA

Vedin just äsken selkätreenit ja nyt on taas ihanan fresh olo! Treenin jälkeinen tunne on aina paras! Treenaaminenkin on kivaa, varsinkin kun salilla käy niin paljon tuttuja, niin voi höpötellä. Harvoin mä ihan itsekseen treenaan ilman etten edes moikkaisi kellekään. Alan kyllä varmasti myös käymään nyt enemmän muilla saleilla, niin tulee aina vähän uutta kulmaa myös treeneihin. Nyt oon älynnyt tosi paljon tässä työpaikalla, koska tästä on niin kätevä aloittaa suoraan työt. Ulliksessa kun asuin, niin kävin tosi usein Alexiumilla, koska se on siinä matkalla.
Tänään olin kyllä ainoa tyttö miesten seassa, mutta siihenkin olen tottunut. Musta tuntuu, että mun treeniaikaan käy enemmän miehiä kun naisia ainakin tällä salilla. Tosin se ei haittaa yhtään.. Nyt mulla on vähän aikaa tässä ennen töitä chillata taukohuoneessa. Syön puuroa ja juon BCAA-juomaa. Rakastan kylmää juomaa yli kaiken treenin jälkeen! Vähän sama juttu kun tulisi jostain saunasta. Lisäksi puuro on terveellist, tosin en tiedä täyttävyydestä. Se on kuitenkin helppo näin ennen töitä. Sekoitin sekaan myös vähän mysliä, niin antaa paremman maun.


Löysin myös mun vaatekaapista täysin käyttämättömän punaisen paidan Zarasta. Siinä oli hintalappu ja olin ilmeisesti ostanut sen alennuksesta. Toi kangas oli jotenkin hengittävämpi kun normaalisti, joten päätin ottaa treenipaidaksi. Ei näissä keleissä oikein muuten Suomessa napapaitaa tule käytettyä ennen kesää! :)



Nyt työn touhuun! PUSI! ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti