sunnuntai 8. tammikuuta 2017

SURKEE BLOGI JA INSPIRAATIOKUPLA

Moi! Ja kivaa sunnuntaita. Mun sunnuntai sisälsi treenii ja töitä pääasiassa tähän asti. Oon alkanut pitämään tällaisistä suunnuntaista. Ihanaa herätä ilman darraa. Yhdessä vaihteessa se olisi ollut tosi masentavaa, jos ei olisi ollut missään ulkona koko viikonloppuna. Sillon kyllä olinkin yksi urpo. Mutta nyt se ei oikeestaan ole edes käynyt mielessä. Eilen oli treffit yhden kaverin kanssa töiden jälkeen ja join viinilasin. Maistui hyvältä ja joskus saa maistuakin. Ei kuitenkaan ole tehnyt mieli mennä sillein kunnolla dokaamaan. Ja oon ihan sika tyytyväinen siihen. Rakastan olla ihmisten ilmoilla ja nähdä vanhoja sekä uusia tuttuja, mutta on myös ihanaa voida hyvin, ulkoa ja sisältä. Se onkin mulle tällä hetkellä yksi tosi tärkeä juttu ja siitä tulee koko ajan tärkeämpi osa mun elämää.


Mun blogi on viime päivinä ollut ihan syvältä. Yllä oleva kuvakaan ei ole ihan tältä päivältä. Oon ollut tosi laiska kuvaamaan viime päivinä, mutta täytyy, haluan ja aion skarpata. Mutta ihan yhtä syvältä mun elämäkin on välillä tuntunut viime aikoina. On ollut henkisesti vähän vaikeita juttuja ja oon vähän joutunut koetukselle ihmisenä. Samalla oon kuitenkin ihan sika täynnä inspiraatiota ja nyt mulla on taas miljoona kivaa juttua päässä. Jännä, että välillä vaan iskee sellainen kunnon inspiraatiokupla ja tosi pienet jutut saattaa laukaista sen. Ehkä se johtuu mun ADHD:sta. Tykkään koko ajan kehittää itseäni enkä ole sellainen paikalla pysyjä. Esimerkiksi en voisi esimerkiksi kuvitella, että tuo kosmetologin koulutus jäisi mun ainoaksi. Ei tietenkään! En ole vielä varma lähdenkö sen jälkeen suoraan uuteen opiskelupaikkaan vai mitä teen. Niin kauas en ole vielä halunnut suunnitella. Tiedän, että tilanteet elämässä tulee varmasti muuttumaan jonkun verran siinä ajassa. Tällä hetkellä mun tekee mieli keskittyä terveyteen, hyvinvointiin, liikuntaan ja kauneuteen sekä muihin superkivoihin juttuihin. Ja toivottavasti se nettikin tulisi pian kuntoon ja pystyisin enemmän keskittymään sitten tähän. Iphonessa on jotenkin sika vaikea muokata koko blogia.


Bcaadrinkuista on tullut mun pahe, mutta rakastan sitä makua niin monissa. <3 Ja elän siinä toivossa, että niissä olisi edes jotain terveellistä, vaikka ne on melkein täyttä skeidaa. Mulla on bcaa-jauhe kotona ja se on asia erikseen. Noi valmiit drinkit on kuitenkin jotenkin niin paljon paremman makuisia.


Ostin tänään myös uudet ihanat Kari Traan treenipökät. Huomasin, että mun Niket kaikki on ihan lörpsähtänyt ja tarvitsen nyt tosi paljon kaikkia uusi treenivaatteita. Oon nyt treenaillut noin viisi kertaa viikossa. Olin jopa tällä viikolla pari päivää kipeänä. Onneksi kuitenkin se oli pikaisesti ohimenevä flunssa. Huomenna alkaa taas koulu (ei tällä hetkellä yhtään kiinnostaisi mennä) ja täytyy yrittää jotenkin uudella tavalla suunnitella treenit. Mua ärsyttää ihan sikana, jos en pääse salille. Tykkään vielä eniten käydä aamupäivällä tai päivällä. Sali on jollain tavalla mulle myös rentoutumispaikka. Katsotaan kuitenkin miten aika riittää tehdä kaikkia juttuja kun töissäkin käyn samalla. Ja sitten haluisin vielä panostaa tähän blogiin... Ei ainakaan tekeminen lopu kesken. Mutta en aio karsia niistä jutuista mitkä tekee mut onnelliseksi! Pusi!! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti