torstai 12. tammikuuta 2017

VAPAAPÄIVÄ

Heippa hei! Tänään mulla on ollut vapaapäivä. Ja mulla pitäisi alkaa tänään menkat! Hitto oon sillon herkällä päällä ja mun tekisi mieli vaan kiukutella! Se on hassua miten mieli muuttuu erilaiseksi kun normaalisti. Jos joku vähänkin vaikka tönäisee kaupassa, niin tekisi mieli räjähtää. Ja tiedän, että en oo normaalisti yhtään sellainen. Onneksi tämä on kuitenkin vaan ohimenevää. Enkä ole ainoa nainen kenen mielialat vähän heilahtelee menkkojen aikana...


Nukuin tänään aika pitkää ja sitten menin käymään tuossa päivällä salilla treenaa peppua ja vatsaa. Oli melkein kahden tunnin treenit! Treenien jälkeen kävin vähän handlaa ruokaa. Ostin kaikkea terveellistä. Mulla on nyt tosi iso into syödä terveellisesti,  että varmasti treenit tehoaa oikein. Jos syö huonosti ja treenaa täysillä, niin se ei välttämättä näy ulkoisesti kovin kummoisema lopputuloksena. Ruokavalio ja jumppa täytyy kulkea käsikädessä, että tulee hyvä tulos. Sillloin myös voi huomattavasti paremmin. Mutta joskus kuitenkin hyvä vähän herkutella ja pitääkin. Mä oon antanut itselleni luvan herkutella vaikka joka päivä! Sillon ei tee niin paljon mieli herkkuja kun sallii sen itselleen. Sitten joskus saatan ostaa jotain pientä ja joskus sitten vaikka viikonloppuna vähän isompaa. :) Se toimii mulla!


Tänään söi jumpan jälkeen maustamatonta rahkaa ja lisäsin siihen banaania ja vähän maapähkinävoita. Siitä on tosi pitkä aika kun oon viimeksi syönyt rahkaa tuossa muodossa! Yhdessä vaihteessa söin sitä niin paljon, että kyllästyin täysin. Mutta toi on ihan hyvä ja suhteellisen terveellinen välipala! Ja sitten vielä täydensin sitä Nocco colalla. Nam!



Nyt meen vähän laittamaan itseäni ihmisen näköiseksi. Meen näkemään yhtä kaveria keskustaan. Kuulemiin! ❤️

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti