maanantai 16. tammikuuta 2017

VIINI-ILTA JA IHANA VIIKON ALKU

Moi ja ihanaa maanantaita! Uusi viikko ja uusi alku! Mulla on hyvä fiilis tästä viikosta. Oon menossa 14. Dösäs kaivarin klinikalle kuuntelemaan jotain luentoa plastikkakirurgiasta. Mun mielestä aika kiinnostavaa! Kävin äsken duunissa treenaa aamusta jalat ja pepun. Oli kyllä vähän raskaat treenit, mutta hyvät. Eilen mulla oli yksi tyttökaveri mun luona kylässä ja innostuttiin juomaan vähän viinii. Mulla sattui olemaan riesling pullo jääkaapissa, niin juotiin se purkkiin. Oli kyllä ihan sika kivaa ja just sitä mitä oon tarvinnut. Chillausta ja saa puhua asioista sellaiselle kuka vähän ymmärtää ja on myös omaa kokemusta! On kyllä tosi tärkeää töiden ja koulun ohella myös muistaa nähdä kavereita. Piristi oikein kunnolla tuo eilinen ja nyt on huomattavasti kivempi mieli aloitttaa viikko. Mulla tosin ollut vähän ihmissuhdesotkuja, mutta en halua avautua niistä sen enempää täällä. :) Pikkuhiljaa ehkä oikeesti alkaa helpottaa! Ainakin nyt tuntuu siltä.


Jos haluaa edullista ja hyvää rieslingiä, niin kannattaa maistaaa tuota! Tosi hyvää! ;)



Juon nykyään tosi harvoin alkoholia ja tänään tuon parin lasillisen jälkeen mulla oli karmea hedari herätessäni aamulla!! En tiedä miten se sillein, mutta oli sen arvoista. Pääsi kuitenkin treenaa ja nyt on huomattavasti freesimpi olo. Ilalla vielä töitä. :) Toivottavasti teidän viikko on alkanut myös kivasti! PUSI! ❤️



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti