maanantai 6. maaliskuuta 2017

HERKKUJUOMIA!

Mä rakastan yli kaiken kaikkia hyviä virkistysjuomia. Tällä hetkellä mun lempparit on niistä Celsius, Bcaa True ja Nocco. Aina kun meen treenaa, niin otan jonkun sellaisen mukaan! Sellainen kylmä juoma maistuu aina paremman kuin hyvältä treenin aikana. Namnam' Oon kuitenkin nyt ihan sika pettynyt, että Suomeen tulee kaikki niin jäljessä!!! Kesti aika pitkä aika kun saatiin edes kyseiset juomat Suomeen ja nyt kaikki maut tulee tosi myöhässä. Haluisin ihan sikana maistaa uutta pääsiäis-Noccoa, mutta sitä ei myydä täällä Suomessa. :( Aika surullista


Mun lemppari Nocco on ehkä Cola ja tykkään nykyään Punaiset marjat. Celsiuksista ehkä sitruuna-lime ja Bcaa True -juomista mansikka ja citrus. Ootteko te juonut noita urheilujuomia paljon? Nemenee ehkä vähän energiajuomista korkean kofeiinipitoisuuden takia. Kuitenkin treenatessa kofeiini on ihan hyväksi. :)



Hitsi Mä Tuun onnelliseksi kun juon noita hyviä juomia! Ne on niin hyviä ja virkistäviä. Ne ei tietysti ole hyväksi hampaille, joten juon välillä niitä pillin kanssa. Ja siis oon huomannut, että ne maistuu oikeestaan vielä paremmalta pillin kera!!!! 😊



Ps. Oon suunnitellut videoblogin aloittamista jossain vaihteessa. Luulotteko, että sellainen voisi olla kiva? :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti